Dalo by se říci, že v podnikání slaví úspěch ti, kdo mají nejlepší a nejlevnější nabídku něčeho, co je žádané. Je to pravda, ale není to zase až tak úplná pravda. Aspoň tedy na internetu. Ani ti nejlevnější a nejvýhodnější nemusí uspět, zatímco i ti horší ano. Nezáleží totiž jenom na dokonalosti nabídky, ale i na tom, jak se které jejich stránky zobrazují v internetových vyhledávačích. V některých případech je to dobře, v některých možná také ne, ale realita je prostě taková. Jakmile má někdo svoje podnikatelské stránky, dejme tomu e-shop, musí počítat s tím, že jestli jeho nabídku bude hledat kdokoliv z řad početné internetové veřejnosti, využije k tomu některý z internetových vyhledávačů.
Tam zadá to, oč mu jde, dostane zřejmě nespočet tu více a tu méně relevantních nabídek odkazů, ze kterých si vybere nanejvýš pár z nich. A protože jsou obvykle a docela logicky použity ty na počátku seznamu odkazů, tedy ty, které připadají internetovým vyhledávačům nejdokonalejší, mají někteří nabízející štěstí a někteří tu smůlu, že už na ně nedojde.
Chtělo by to tedy, aby se internetoví podnikatelé dostali mezi ony první, nejnavštěvovanější nabídky. Jenže to chtějí všichni. A tak je automatická pravděpodobnost, že se tak stane, mizivá. Ale není to ztracené, protože se lze do čela nabídek také dostat. Buď formou vylepšení webu alias optimalizace pro internetové vyhledávače, nebo za peníze v podobě PPC reklamy.
A protože tomuto nerozumí dokonale skoro nikdo, je obvykle žádoucí požádat o takovou pomoc profesionální agenturu. I u záležitosti jako reklama PPC správa ze strany odborníků přináší své nesporné plody, a i u SEO agentura, která se na to specializuje, nabízí mnohem větší naděje než amatérské pokusy podnikatelů, kteří nikdy odborníky na optimalizaci nebyli.Když se péče o web a SEO přenechá odborníkům, je prostě větší naděje, že se bude podnikání na internetu dařit. K čemuž by možná jinak nedošlo.